jag har tappat bort mitt telefonnummer,kan jag få ditt?

haha nått som är fett fail är att jag är så otroligt mobilberoende. kollar den verkligen varann minut för att se om jag fått sms, men pucko folk hinner ju inte ens svara,så jag blir besviken rätt ofta också.& dom flesta vet nog vem jag vill ha sms av också, haha eller nej typ ingen.det fulaste är att jag brukar låta den ligga i typ 10-20 minuter bara för att spara det man får , så man kanske har fler sms och grejer när man väl kollar. haha då kan jag sitta helt uppspelt i soffan och kolla drömmande på mobilen som ligger med skärmen neråt. åh fuckface, yesbox :D


det ser ut som om jag inte håller i mobilen på bilden , och fortsätt tro det! det är mina superkrafter som håller den uppe surru.

Kommentarer

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0