here in your arms

igår kunde jag inte sova, grattis liksom. har vänt totalt på det här jävla dygnet.vid 4 tiden somnade jag iaf och gick upp vi halv 8 imorse för att åka till stallet, för mamma är för rädd för dom stora hästarna för att åka själv -.- såg ni hur många för det blev i den där meningen? nej bry er inte , för då kommer ni hacka upp er på den meningen och då kommer den bara se konstig ut och då blir jag offret. jag är iallafall väldigt trött och undrar hur fan jag ska kunna gå i skolan om det är så här knas med mitt sovande :S skit skola imorgon juuuuuu )=

okej, hoppas ni antecknade det här inlägget ? jag ska försöka skriva nått ''skvaller'' om mig själv också men huh, alla vet redan allt om mig, finns inget speciellt liksom .

Kommentarer

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0