Sms test =)

haha hittade lite roliga svar som ja hade fått på det här testet men tror de va ett tag sen ja gjorde´t :P


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Men åh palla dig :S :P

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Va? :P Aa det har jag men ändå det lät fett osäkert så det e lugnt om du inte vill
L <33

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Mina kompisar :P nej fan va mys
J ofta? :O Vafan har du gjort? <33

Vilket sms blev du mest berörd av?
Mottagning krökar<3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okej :P

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Skön du är :P

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Tack för den :S :P

Vad vill du höra mest av allt?
Dryg

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Aja ok

Din romantiska replik?

hahah ditt lilla fetto :P

 

Vad skulle du säga om du blev bestulen?

L

 

Vad var det första du sa i morse?

Ehm nej :o

 

Vad säger dina föräldrar om dig?

Ja lätt! Men när ska vi träffas då?              

 

Vad säger du till den som du är kär i?

Tja gumman vad gör du? <33

 

Vilken var din första mening som du sa?

Nu är jag iaf i vallentuna

 

Vad kommer bli din sista mening och säga?

Har du kul ? puss

 

Vad säger du till din bästa kompis?

Vet inte. Chill typ. Sj?<3

 

Vad säger du till den du älskar?

J

 

Vad skulle du säga om du var med på tv för första gången?

Woho

 

Vad är det sista du säger innan du somnar ikväll?

Msn ? <3

 

När du vill ta ett steg längre i ditt förhållande, vad säger du då till din pojk/flickvän?

Suris :P

 

Vad kommer du säga när du friar?

Darn.. <3

 

Vad var det första du sa efter din första kyss?

Äh men lägg av^^ <3

 

Vad var det första du sa när du hade haft sex för första gången?

Jag vet inte det är med svenska^^ Nä tror inte det J Hur mår dudå?<3

 

Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen?

Haha jag förstod det faktiskt så jag åkte aldrig in ;)

 

Vad säger du när du blir riktigt arg?

Det blir super J ta en fika sen kanske? Jag bjuder J <3

 

Vad säger du när du blir riktigt glad?

Du är tråkig L <3

 

Hur säger du till din pojk/flickvän att du älskar honom/henne?

Varsegod ;) Jag vet att du satt undrande ;) <3


Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

De gör du ;) <3


Kommentarer

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0