kyrkan :O

var i kyrkan igår på en fredagkväll :o känner mig väldigt duktig xD följde med hannah dit som följde med sin kompis som gick där, lite invecklat ja vet ;D menmen de va iaf nån sorts ungdomsgrej där med lekar sånger o fika :P de va kanske inte riktigt min grej de där men hade nog vart roligare me människor ja kände oxå. hahah min första tanke när ja såg alla killar som såg ut o va äldre än mig var att dem verkligen va nolifer men ja ska inte döma nån^^
sen när alla skulle be o shit vare flera som blev jätte rörda o börja gråta medans ja satt o fösökte hålla mig från o inte börja gapskratta (a) ja fick jätte ont i nacken oxå av o kolla ner så satt o bad om att de skulle va klara nån gång :P de va en vädigt fin kyrka iaf :D pöözz sandrah

Kommentarer

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0