Bläääää

Måste till skolan imorrn även fast det är fredag, jag som brukar få va ledig. ja vet borde inte klaga egentligen men de känns så onödigt då vi bara ska snacka om specialidrotten :/ o i den fronten så går det inte så bra för mig just nu, min häst e knas och ja måste fixa en annan tränare som kan fylla i papper på hur det går för mig till skolan o shit...
Men ja har iaf studiedag på måndag så de jämnar ut sig :D Kanske ska jag åka o shoppa då om ja har fått in nåra pengar på kortet? aja får se, nu ska jag iaf gå o fuska med lite B.U.S så att ja får fin färg tills vi ska åka ut i skogen med klassen ;)
pööözz Sandrah


Kommentarer
Postat av: Hannah

2009-09-04 @ 15:29:06
Postat av: Hannah

Allihopa !

kom ihåg att vara med i tävlingen om att få träffa tokio hotel tillsammans med kenza nu på tisdag i stockholm! http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx

2009-09-04 @ 15:31:26

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0