Sjuk busstur

hahah sjukaste ja vart me om xD ja o lotte e påväg hem från skolan o sätter oss längst bak på bussen på varsin sida o sen kmr de en äldre kille o sätter sig i mitten med sin hund. de börjar med att ja känner hur han kollar på mig fett mkt o typ kmr åt mig o börjar säga förlåt o shit... o sen börjar han snacka massa:

Magnus: har du en syrra som du bor med som e blond?
Jag: ja har en syrra fast hon e inte blond :S
Magnus: jaja för du var väldigt lik en tjej som bor här i vallentuna som har en morsa som man kan tro e hennes syrra..
Jag: ehm okej...? xD
Magnus: aa okej då hade ja fel, men ja gjorde mitt bästa iaf o de e ju bra

hahhah aa o så sa han massa skumma saker som typ ja ska bara sova lite så ja kmr på nå mer o säga xD asså satt o längtade på att vi skulle va framme nån gång :P

Magnus: du är väldigt söt, ere många som har sagt de till dig ?
Jag: ehm ja kanske de xD
Magnus: aa de kan ja tänka mig, ja brukar föreställa mig en ram runt sygga tjejer o se den somj en fin tavla :)
Jag: hahah asså e du seriös lr driver du med mig nu ? xDDD
Magnus: neeej...
Jag: aha din hund e väldigt söt iaf :)
Magnus: han lr ja?
Jag: hahahha
Magnus: nee klart du ska ta åt dig all ära Ossi (hunden)

hahah sen snacka han massa om va som hände i helgen o att han skulle på danskurs o massa.. han trodde ja va 16 så de va ju ganska nära ;) men han sa oxå att ja va en liten skit o att han va alldeles för gammal för mig hahah you think xD han va kanske runt 30 års åldern ;P
asså snackade sjukt mkt pallar inte dra upp allt men de va iaf en väldigt random busstur xD
/puss sandrah

Kommentarer

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0